پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4193
-
الف
+

هنرمند سوری: سریال‌های ایرانی برخلاف بقیه، برای مخاطب خود احترام قائلند

صداپیشه سوری مجموعه تلویزیونی «کیمیا»، درباره این سریال با آی‌فیلم به گفت‌وگو پرداخت.

مجموعه تلویزیونی «کیمیا» این‌روزها روی آنتن شبکه آی‌فیلم عربی رفته و مخاطبان زیادی در کشورهای عربی برای خود دست و پا کرده است. 

به گزارش آی‌فیلم، "مامون الرفاعی" بازیگر و صداپیشه كشور سوریه درباره نقش "فرخ" كه صداپیشگی آن را در سریال «کیمیا» بر عهده داشت، با شبكه آی‌فیلم گفت‌وگو کرد.

الرفاعی با اشاره به شخصیت "فرخ" با بازی حسن پورشیرازی، اظهار داشت: این پرسوناژ به شخصیت من بسیار نزدیک است، زیرا من هم سرزمین، میهن و فرزندان خود را مثل شخصیت "فرخ" دوست دارم.

این هنرمند سوری با تحسین مقوله‌های تولید، بازیگری، نورپردازی، صدا، مراحل فنی و جلوه‌های ویژه در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های ایرانی، به تمجید از موفقیت‌های بین‌المللی سینمای ایران پرداخت.

این بازیگر سوری متولد دمشق، از عملکرد درخشان هنرمندان ایرانی در صحنه‌های بین‌المللی و به دست آوردن جوایز مهم و موفقیت فیلم‌های ایرانی در جشنواره‌های جهانی ابراز شگفتی كرد.

وی با اشاره به ایده‌ها و طرح موضوعات مهم در سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی به ویژه سریال «کیمیا»، آن را رمز موفقیت فیلم‌ها و باعث جذب بیننده دانست.

این هنرپیشه سوری فارغ‌التحصیل دانشسرای عالی هنرهای نمایشی و عضو سندیكای هنرمندان سوریه، در پایان گفت: بر خلاف كارهای سینمایی و تلویزیونی سایر كشورها که به ارزش‌ها و اصول مذهبی و دینی بینندگان خود احترام نمی‌گذارند، فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی این موضوع را مد نظر قرار می‌دهند و برای بیننده خود احترام قائلند.

د ت / س م

نظر شما
ارسال نظر